jag suger rent ut sagt...

.. med tanke på att jag sa att jag skulle börja blogga igen, men de höll ju länge!
Nej, nu ska ja ta tag i det här och börja igen, fan de ä ju egentligen riktigt kul! ^^
Haha, nej men mitt jul-lov har vart gaaaaanska nice, förutom att nyår sög dåra!
Men Jag har vart en hel del med älskling, eller.. Har jag inte vart med Pontus så har jag vart
med Ronja så att säga. Men på tisdag börjar skolan igen, och då äre full fart, plugga matte hela veckorna!
Jaja, nu ska ja ta mitt pick och pack och dra till Ronja, om de va värt att veta? Om ni vill träffas/hitta på något. Så ring! Tjingtjing :*
bild på mig och bror :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra där kusin, att di börjar blogga igen. << då har jag nåt att läsa >> PUSSss

2010-01-10 @ 23:59:28
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0